Nespoutaný tvůrce

Premisa

Potřebujete skutečně pohnout s marketingem tím správným směrem, nadčasově, progresivně, inovativně, s prokazatelnými výsledky?

Tu a tam oříznout obrázek ve Photoshopu, sestavit leták pro cenovou akci, sepsat s produktovým manažerem prodejní argumentaci pro zavedení nového produktu, ano, na to zpravidla stačí jeden šikovný interní všeumělec. Pěkně 8 hodin denně, a jedu, jedu, jedu. Ale co když mi začne docházet dech na dnešní náročné podmínky, potřebuji dát mé zastaralé digitální tváři novou identitu, nabrat vítr do plachet byznysu? Chce to tvůrce, kreativce, a těch moc není, a když, do kanclu ho na full time nezavřu, vlastně nejspíš ani nezaplatím.

Zkus freelancera!

Má nápady

Není svázaný zvyklostmi, nemá klapky na očích, nepotřebuje se zalíbit šéfovi. Je nezávislý tvůrce, přesto je zvyklý pracovat v týmu, kde práci neřídí autorita ale zápal pro věc. Neztrácí tak energii vnitrofiremním bojem, míří na cíl. Je placen za výsledky, nepolemizuje v pracovní době u kávovaru, neorganizuje meetingy plné prázdných teorií. A to se vyplatí!

Má praxi

Ta neustálá změna ho udržuje na nejnovějších trendech, stereotypy nezná, nemůže tedy ustrnout na mrtvém bodě, kdy dál už to nejde. Stále nové a nové projekty přinášejí neotřelé přístupy, náměty, technologická řešení, takovou praxi a přehled sotva získá jako zaměstnanec, schovaný ve svém klidu za barierou vrátnice a píchaček.

Má drive

Mnohdy má zkušenosti ze startupů, kde slovo Nelze neexistuje. S jedinou vyjímkou, nevyřešit to - Nelze. Tedy objeví se, vyřeší, odchází středem. Neproduktivní náklady neexistují, prostoje žádné. Cesta není cíl, je jen cíl. A ten zadáváte vy!

Shrnutí

Sečteno, podtrženo ..

Nápady nevznikají na povel, buď je máš, nebo ne. Ani plnej kancl s nápisem Oddělení marketingu na dveřích není zárukou fabriky na převratné myšlenky. A náklady na ten permanentní boj, darmo mluvit. Zkus interim marketéra, vyplatí se to! Mrkni na Quadrabyss, stačí kliknout na logo dole.

Řešíte stejný problém?