Co je to vlastně okno?

Z technického pohledu výplň stavebního otvoru, která musí vykazovat jisté vlastnosti dle EN. Tedy technicky poměrně nuda. ALE - Z hlediska užitné hodnoty pak opona pro každodenní zážitky, kontakt s přírodou, denní dávku slunce po celý rok … Jak se tedy odlišit od konkurence ? Consiglio to řešilo takto.

Jak si lidé vybírají okna? Opravdu běžná rodinka ví přesně co chce podle dat, nebo to nakonec skončí u ceny .. ? A nebo si vybere to, co se LÍBÍ mamce ..? Každý z nás, co něco postavil dobře ví, že řada věcí kolem domu skutečně podléhá rozhodnutí našich partnerek. Prostě líbí, nelíbí, zvláště když parametry jsou shodné. Sektor retailu logicky poroste, podmíněno mj. programy energetických úspor atd., konkurenční tlak roste. Stěžejní argumentací všech výrobců je slovo kvalita, jako přes kopírák, jak ale kvalitu uchopit jako argument? Jak přesvědčit zákazníka, já mluvím pravdu, ostatní lžou, a pakliže ne, mají stejnou kvalitu jako my, ergo jak se tedy odlišit?

Kvalitu jako argument lze emotivně uchopit jen v rovině problém > řešení.

V duchu těchto závěrů jsme nastavili komunikační rovinu na personifikované reference, inspiraci, diskuzní fórum, popis konkrétních projektů – storytelling – pár foto, věcná vyjádření zákazníků ke kvalitě atd., tedy to co vytváří osobní komunikační rovinu se zákazníkem, řeší problém, zlomí nerozhodnost a nese jasné poselství Já + Ty = MY , náš brand = správná volba.

I technický produkt se prodává emotivně ...

A v neposlední řadě vizuál. Projdeme-li si prezentaci všech výrobců oken, pak většina z nich má zcela stejný layout, stejnou argumentaci, vlastně mnohdy ani nepoznáte, u koho jste. Z pohledu uživatele hrozí ono známe utonutí v nepřehledné lavině nabídek. A to je trochu škoda, ne ...

  • Jste spokojen se svou prezentací v on-line prostoru?
  • Je marketing důležitý zdroj pro Váš obchodní model?
  • Jste ochoten přijmout změnu, inovaci, jít tak trochu mimo dav?

Shrnuto, podtrženo, doba se mění a změnit se tak musíme tu a tam i my! Ti co se nezmění mohou být brzy vyměněni.

Řešíte stejný problém?